bort (varning för lång text)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ibland behöver man en liten kravlös paus :-) Och huvudsaken är alltid att man har KUL tillsammans! Jag får ofta sänka kraven på min fröken hur gärna jag än hade velat kräva massor av henne.. som jag vet att hon kan.

Svar: Ja, jag måste påminna mig om det ibland.. Jag vet inte varför men ibland när jag rider och känner att han inte lägger vikt på bakbenen så får jag panik och vill inte rida mer för att jag tror att jag ska förstöra honom. Haha, så löjligt egentligen :p Så nu blir det bara massa mysuteritter och jobb från marken för att hitta tillbaka!
linau.webblogg.se

2013-11-15 @ 10:38:01
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0