the dentist


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Skönt att kolla tänderna på hästen.
Jag fick lära mig det på Strömsholm så jag gör det på Hero nån gång i månaden bara för att känna lite och lysa in med en ficklampa i munnen. Enkelt och bra då man snabbt lär sig att känna igen skillnader och märker om något är fel så man kan låta en veterinär titta.

Svar: Det lät ju smidigt! Men då måste du väl använda en såndär fin ställning för att få upp munnen på honom, eller gör du det på något annat vis? Det var verkligen en speciell känsla när jag fick stoppa in handen i Sirens mun och känna på tänderna haha. Det var första gången på 3 år (...) jag kollade tänderna, så det var väldigt skönt att det var så fina. Har hört många skräckhistorier om "tandläkare" som raspar alldeles för mycket och bara förstör, så har haft lite ångest om vem jag skulle ta. Men valde att åka till en klinik som jag vet är bra och det ångrar jag inte :-)
linau.webblogg.se

2013-11-13 @ 13:22:47
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0