morgon i stallet


Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg header Lina! :-)

Ger ni alla hö på kvällen? Den som har insläpp? :o Tänkte på påsarna..

Svar: Tack! :D
Haha nja. Vi har bara två hängare för påsarna så på övre hänger kväll + morgon och på nedre insläpp. Den som har kvällen ställer fram alla morgonpåsar så att det går lite snabbare för morgonfodraren :-) Så på bilden är de fyllda påsarna för insläpp och de två tomma på den övre raden kväll och morgon. Vet inte om jag förstod frågan rätt men hahaha jaja!
linau.webblogg.se

2013-12-08 @ 17:15:14
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: jossan

Haha.. åh de lät komplicerat i mitt huvud. Jag är glad att slippa sånt! Höll på med sånt förr.. Men nu kör alla 11 fri tillgång. Me like. :-)

Svar: Hahaha, det är inte så komplicerat som det låter x) Ja fri tillgång är ju det ultimata! Det hade vi i förrförra stallet men stallägaren där var hur knäpp som helst så det gick inte att vara kvar :/ Och träningsmöjligheterna, folket osv är väldigt bra i det nuvarande stallet så det får gå. Finns plus och minus med allt. Är jag där dagtid lägger jag ut hö till dem! :-)
linau.webblogg.se

2013-12-08 @ 19:40:30
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: Sandra

Första bilden: WOW!
Ser ut att vara ett riktigt mysigt stall! :)

sv: Visst är de helt underbara? :D Hade jag haft pengar och tid hade jag köpt minst 2 till <3

Svar: Tack! Det är det :D
linau.webblogg.se

2013-12-09 @ 18:45:10
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0