Tankar inför söndag


Kommentarer
Postat av: Jossan

Se framför dig hur ni fixar det, hur ni gör allt med glädje och framåtbjudning. :-) Måla upp dessa bilder i huvudet, och följ dom. Rid positivt och tänk positivt. De funkar! De kanske inte alltid blir som man tänkt, men det gör MYCKET att vara positiv. :-)

Svar: Tack för peppet!! :D
linau.webblogg.se

2013-08-24 @ 23:33:10
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag ska oxå tävla på söndag och är fett nervös! Men liksom, ja tänker såhär.... Jag går in, gör de bästa av situationen och rider så bra jag kan utifrån nervositeten. Och går de inte, jamen då får jag väl utgå då och ta nya tag nån annan dag. :-) Man får försöka att inte se så himla allvarligt på saker och ting. Man beter sig (iaf jag) som om de vore på liv och död..

Svar: Kommer gå jääättebra ska du se! Siren och jag var ju iväg igår som sagt och vi kom runt felfria :DD Hade jag aldrig trott!
linau.webblogg.se

2013-08-26 @ 12:48:08
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0